نباید
باران سیاه

 

نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد!

 


نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . . دست ِ قاضـــــــــی داد!
 کبوترها که جز پرواز ِ آزادی نمی خواهند!

 
 
 
 
به او تعلیم ِ مانـــــــــــدن داد!

نباید در حصار ِ میـــــــــــــله ها . . . با دانه ای گنــــــدم . . .
چتر ماتـــــــــــــــــم را . . . به دست ِ خیــــــــــــــــس ِ باران داد!
نباید بی تفاوت!

 

 

 

به گل گفتم عشق چیست؟

گفت از من خوشبو تر...

به پروانه گفتم عشق چیست؟

گفت از من زیبا تر....

به شمع گفتم عشق چیست؟

گفت از من سوزنده تر..

به عشق گفتم آخر تو چیستی؟

گفت نگاهی بیش نیستم.......
 
شاد ترین افراد بهترین ها را ندارند بلکه از انچه سر راهشان است بهترین
استفاده را می برند........

 

وقتی به کسی به طور کامل و بدون شک و تردیدی اعتماد میکنیددر نهایت دو نتیجه کلی خواهد داشت:

شخصی برای زندگی یا درسی برای زندگی ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 11:33 :: نويسنده : ....................

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید باران سیاه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان barane bahari و آدرس barane_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 9256
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1